Ενημερωτικός Κόμβος

H FREZYDERM επέλεξε την Data Communication για έργο CRM and Loyalty

Δελτίο Τύπου 30 Μαΐου 2017H FREZYDERM επέλεξε την Data Communication για έργο CRM and LoyaltyΗ FREZYDERM, εταιρία που δραστηριοποιείται από το 1986 στον τομέα της παραγωγής και εμπορίας δερματολογικών προϊόντων, επέλεξε την Data Communication για την υλοποίηση έργου CRM and Loyalty προγράμματος, με στόχο την ενίσχυση του Loyalty των μελών της και την αύξηση των πωλήσεών της, μέσω της υιοθέτησης νέων και καινοτόμων υπηρεσιών.Πιο συγκεκριμένα, το «FREZYWARD VIP CLUB» αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση επιβράβευσης για VIP Partners (beauty advisors φαρμακείων) βασισμένη στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εταιρίας FREZYDERM. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της λύσης, βασίστηκαν στη διεθνώς αναγνωρισμένη Cloud CRM πλατφόρμα Microsoft Dynamics 365. Η ολοκληρωμένη (360̊) εικόνα των συναλλασσόμενων του συστήματος, προσφέρει στη FREZYDERM τη δυνατότητα να συνθέτει κατάλληλα τις πληροφορίες, όπως συλλέγονται από πολλαπλά κανάλια και πηγές δεδομένων και να σχεδιάζει στοχευμένες τακτικές επικοινωνίας. Η λύση ολοκληρώνεται ψηφιακά μέσα από τη διασύνδεσή του CRM με σύγχρονο Portal επικοινωνίας, για ταχύτατη πρόσβαση στις πληροφορίες και υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω αυτής, μέσα από ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής, αναδεικνύοντας την εταιρική ταυτότητα του Οργανισμού. Σημειώνεται ότι το portal διαθέτει εύκολο στη χρήση interface και είναι mobile friendly για άμεση πρόσβαση μέσω οποιασδήποτε συσκευής.Η λύση ανταμείβει τα εγγεγραμμένα μέλη βάσει δραστηριοτήτων, με σκοπό να τα ενθαρρύνει και να τα κινητοποιεί να επιμορφώνονται συνεχώς, ώστε να γνωρίζουν άριστα τα φαρμακευτικά καλλυντικά και να τα προωθούν πιο αποτελεσματικά. Το αποτέλεσμα είναι σημαντικό, διότι μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα μέλη είναι σε θέση να παρέχουν υψηλής ποιότητας συμβουλές και λύσεις στους πελάτες των φαρμακείων, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αύξηση των πωλήσεων.Ο κ. Ιωάννης Α. Αναστασίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της FREZYDERM, δήλωσε: «Το συγκεκριμένο έργο μας επιτρέπει να ενδυναμώσουμε τη σχέση μας με ένα σημαντικό για εμάς κοινό, αυτό των αισθητικών. Η πλατφόρμα που έχει αναπτύξει η Data Communication είναι εύκολη στη χρήση, τόσο για την εταιρία όσο και για τα μέλη του προγράμματος, και διαθέτει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων σε επίπεδο συγκέντρωσης, διαχείρισης και αξιοποίησης πληροφοριών, καθιστώντας τη συνολική λύση σημαντικό αρωγό στην εμπορική μας ανάπτυξη».Με αφορμή την υλοποίηση του έργου, ο κ. Παναγιώτης Βασιλειάδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Data Communication, σημείωσε: «Η Data Communication διαθέτει την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να προσαρμόσει την πλούσια λειτουργικότητα μιας διεθνούς λύσης στις ανάγκες των ελληνικών οργανισμών.  Η λύση που έχει επιλέξει η FREZYDERM ενθαρρύνει την αύξηση πωλήσεων, την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς,  την πιστότητα των καταναλωτών απέναντι στη μάρκα της, καθώς και τις γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών της και των προτιμήσεών τους. Ευχαριστούμε την FREZYDERM για την επιλογή της να μας εμπιστευτεί την υλοποίηση ενός πολύ σημαντικού έργου για την ανάπτυξή της». Λίγα λόγια για την Data Communication         Με έτος ίδρυσης το 1987 και περισσότερες από 40 .000 εγκαταστάσεις σε πάνω από 21.000 πελάτες στο ενεργητικό της, η Data Communication Α.Ε. είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες πληροφορικής και, παράλληλα, στρατηγικός συνεργάτης της Microsoft. Η εταιρία εστιάζει στην ανάπτυξη λειτουργικών και εξειδικευμένων λύσεων ERP, CRM, HRM, που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών κλάδων. Μέσω της πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360º και της μεθοδολογίας υλοποίησης έργων πληροφορικής Sure Step της Microsoft, διασφαλίζει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της. Διαθέτει γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, όπου απασχολεί 130 στελέχη και διατηρεί σημαντικό Δίκτυο Συνεργατών – Μεταπωλητών που καλύπτει όλη την Ελλάδα.

Πηγή: Taxheaven