Ενημερωτικός Κόμβος

Οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τον Ιούλιο 2017 αυξήθηκαν σε ποσοστό (+18,8%) και στο επτάμηνο (+22,1%) σε σχέση με το έτος 2016

Με έγγραφο που κατέθεσε στην βουλή, απάντησε η Υπουργός Υουρισμού κα Ε.Κουντουρά σε επίκαιρη ερώτηση στην βουλή σχετικά με τα  μέτρα στήριξης και ενίσχυσης του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας της Κω, μετά και τον σεισμό της 21ης Ιουλίου 2017.

Το έγγραφο αναφέρει τα ακόλουθα: Το Υπουργείο Τουρισμού από την πρώτη στιγμή ήταν σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία στο πλαίσιο του κυβερνητικού συντονισμού υπο τον Πρωθυπουργό καθώς και την Περιφέρεια, τους φορείς του νησιού, την Ένωση Ξενοδόχων Κω, τον τοπικό σύνδεσμο των τουριστικών γραφείων, των τουριστικών επιχειρήσεων προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή διεξαγωγή του τουριστικού ρεύματος. Τα προγράμματα των tour operators πραγματοποιήθηκαν κανονικά. Διασφαλίστηκε επίσης η ομαλή εναλλαγή των προγραμμάτων στις αφίξεις και αναχωρήσεις επισκεπτών.Το Υπουργείο μας και ο EOT κινητοποιήθηκαν άμεσα και ήρθαμε σε επαφή με τις Πρεσβείες και τα Γραφεία EOT Εξωτερικού για την ενημέρωση των tour operators, των ταξιδιωτικών γραφείων, των αεροπορικών εταιρειών και των παραγόντων της τουριστικής βιομηχανίας του εξωτερικού. Ήμασταν σε διαρκή επικοινωνία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τους τοπικούς φορείς και τον ιδιωτικό τομέα, καθώς και με τους πανελλαδικούς φορείς, το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και την Ομοσπονδία των Συνδέσμων των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (FEDHATTA) για την προώθηση των ενεργειών με στόχο την διευκόλυνση των επισκεπτών και την απρόσκοπτη εξέλιξη της τουριστικής κίνησης.Αναφορικά δε με τα μέτρα στήριξης και ενίσχυσης του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας της Κω σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Τουρισμού στηρίζει τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και έχει σχεδιάσει και υλοποιεί από το 2015 τη νέα Εθνική Τουριστική Πολιτική με στόχο την ενιαία προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού, την ενίσχυση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας του εθνικού τουριστικού προϊόντος.Το Υπουργείο μας καταβάλλει συνεχείς προσπάθειες και βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση δράσεων με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς προκειμένου να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα των νησιών που έχουν δεχθεί το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού. Έχει εξαιρετική συνεργασία με τιςΠεριφέρειες Βορείου και Νοτίου Αιγαίου, για την υλοποίηση του συνόλου των δράσεων και συνεργειών για την στήριξη των προορισμών. Η ψήφιση της αναστολής του ΦΠΑ, την οποία είχαμε υποστηρίξει δυναμικά ως μέτρο – ανάσα για τον τουρισμό, αποτελεί σημαντικό βήμα για τη βιωσιμότητα των τουριστικών επιχειρήσεων.Επιπλέον, σε υλοποίηση των κατευθύνσεων που έδωσε το Υπουργείο, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού υλοποιεί την τουριστική μας στρατηγική με ένα στοχευμένο πρόγραμμα δυναμικής προώθησης και προβολής στο εξωτερικό με ταξίδια γνωριμίας και εξοικείωσης για δημοσιογράφους, travel bloggers και ξένα μέσα ενημέρωσης, για παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας, tour operators και ταξιδιωτικά γραφεία, καθώς και για τη φιλοξενία διεθνών κινηματογραφικών παραγωγών και τηλεοπτικών εκπομπών ευρείας απήχησης στις αγορές του εξωτερικού, που προσκαλούμε για να πραγματοποιήσουν γυρίσματα στην Ελλάδα και προβάλλουν την ελκυστικότητα των ελληνικών τουριστικών προορισμών στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό.Ειδικότερα για τη Κω όπως και για τα υπόλοιπα νησιά του Βορείου Αιγαίου έχουν πραγματοποιηθεί είτε είναι υπό σχεδιασμό εκστρατείες προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού στις τις μεγαλύτερες παγκόσμιες πλατφόρμες (google, expedia, yahoo, tripadvisor, facebook, Instagram, yantex κτλ.). Με γνώμονα την ενίσχυση του τουρισμού στα νησιά που έχουν πληγεί από το μεταναστευτικό, συνεχίζεται η δωρεάν συμμετοχή, ενισχυμένη παρουσία και προνομιακή προβολή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στα περίπτερα του EOT στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις. Συνεχίζεται και η προβολή σε επιλεγμένα inflight περιοδικά όπου αναδεικνύεται η ομορφιά των περιοχών αυτών.Στον τομέα της Στρατηγικής Επικοινωνίας, σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο μας συνεχίζει κατά προτεραιότητα να προβάλλει τα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Γίνονται συνεχείς προσπάθειες βελτίωσης του ελληνικού τουριστικού προφίλ όπου ο EOT και τα γραφεία εξωτερικού του Οργανισμού εξακολουθούν να διοργανώνουν, συνδιοργανώνουν με τις τοπικές αρχές και να αναλαμβάνουν την κάλυψη δαπανών φιλοξενίας για tour operators, ξένους δημοσιογράφους, travel bloggers και διεθνή ΜΜΕ που θα επισκεφθούν τους προορισμούς αυτούς και θα τους προβάλλουν στις ξένες αγορές. Τα εν λόγω νησιά επίσης συνεχίζουν να προβάλλονται κατά προτεραιότητα, μέσα από τις εκστρατείες προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού που υλοποιεί ο EOT, στις μεγαλύτερες παγκόσμιες πλατφόρμες (google, expedia, yahoo, tripadvisor, facebook, Instagram, yantex κτλ.), τα social media του EOT με οπτικοακουστικό υλικό, και με προβολή σε διεθνή (New York Times) και ελληνικά (Hellenic Sun Editions, Travel magazine. Tourist Press) έντυπα.Τέλος σας γνωρίζουμε ότι τα αποτέλεσμα των προσπαθειών του Υπουργείου Τουρισμού στο πλαίσιο της υλοποίησης της νέας Εθνικής Τουριστικής Πολιτικής που σχεδίασε και υλοποιεί το Υπουργείο μας από το 2015 και σε συνεργασία με τις Περιφέρειες και τον ιδιωτικό φορέα είναι ορατά και ήδη στη Κω, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που εξέδωσε η Fraport, οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις τον Ιούλιο 2017 αυξήθηκαν σε ποσοστό (+18,8%) και στο επτάμηνο (+22,1%) σε σχέση με το έτος 2016 ενώ οι διεθνείς Αεροπορικές πτήσεις τον μήνα Ιούλιο σημείωσαν αύξηση (+21.9%) και το επτάμηνο (+20.4%).

Πηγή: Taxheaven