Αυξημένες κατά περίπου 30% ήταν το 2017 οι υποθέσεις που έφθασαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή
Αυξημένες κατά περίπου 30% ήταν το 2017 οι υποθέσεις που έφθασαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αγγίζοντας τις 9.757, όπως τόνισε ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Αρχής, κ. Λευτέρης Ζαγορίτης, ο οποίος επέδωσε σήμερα στον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, κ. Νικόλαο Βούτση, την ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων της Αρχής.Στη συνάντηση παρέστησαν, επίσης, η Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, κ. Χαρά Καφαντάρη και η αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, κ. Αθηνά Κοντογιάννη.Παραδίδοντας την Έκθεση στον Πρόεδρο της Βουλής, ο Συνήγορος του Καταναλωτή δήλωσε: «Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως έχουμε διπλασιάσει τις υποθέσεις μας τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Πάρα πολύς κόσμος έρχεται σε μας πλέον και εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, της μείωσης των εισοδημάτων που κάνει τον κόσμο να διεκδικεί και το ελάχιστο, και λόγω της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών στην εξωδικαστική επίλυση των διαφορών, αλλά και χάρις στην αποτελεσματικότητα της Αρχής, επιτρέψτε μου να πω, καθώς μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες λύνουμε το 82% περίπου των υποθέσεων. Πέρσι είχαμε πολύ σοβαρές υποθέσεις, η πιο σημαντική από τις οποίες ήταν τα βλαστοκύτταρα, η οποία αφορούσε δεκάδες αν όχι εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου και είχε να κάνει με τον πολύ ευαίσθητο χώρο της υγείας».Παραλαμβάνοντας την Έκθεση, ο Πρόεδρος της Βουλής υπογράμμισε την πολύ σημαντική δουλειά που κάνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, τονίζοντας πως «οι ουσιαστικές συζητήσεις, με βάση τα συμπεράσματα της ετήσιας Έκθεσης του Συνηγόρου, που θα γίνουν στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, θα δώσουν την ευκαιρία στους βουλευτές να ενημερωθούν και να αποκτήσουν γνώσεις επί σοβαρών ζητημάτων, έτσι ώστε, όταν έρχονται τα νομοθετήματα στη Βουλή, να υπάρχει ενσωματωμένη αυτή η εμπειρία».